Денеска фудбалската федерација на Македонја ја промовираше четиригодишната стратегија до 2025 година со која треба да се надгради и надополни со цел фудбалот да стане најпопуларен, најбезбеден и најпосакуван спорт во Македонија.
Стратегијата е на дури 60 страници во неа се вметнати голем број проекти и планови кои се очекуваат да се реализираат во наредните години.
Пред дербито, падна најважниот потпис во Манчестер Сити! ↓↓↓
„Развојот и почетоците на оваа стратегија претставуваат возбудлив и амбициозен чекор во развојот на фудбалот во Македонија. Благодарение на неверојатниот успех на нашата репрезентација како катализатор за промени, нашата работа во иднина ја структуриравме преку 7 стратешки цели. Секоја од овие цели игра клучна улога во идниот развој на играта и со нивна имплементација имаме намера да создадеме силна и одржлива фудбалска траса. За возврат, сите сегашни и идни играчи ќе имаат можност да уживаат во играта и да го реализираат својот потенцијал. Исто така, ќе ги поддржиме напорите на сите оние кои ќе изберат да тренираат фудбалери, да бидат службени лица или да волонтираат.
Од гледна точка на навивачите, ќе обезбедиме многу повеќе можности за ангажирање и понезаборавни натпревари. Со цел да го подобриме нашиот иден потенцијал, оваа стратегија ќе ни помогне да ги надградиме постоечките партнерства и да создадеме нови релации преку кои не само што ќе го подигнеме профилот на македонскиот фудбал ширум светот, туку и ќе направиме многу потребни инвестиции, со што ќе ги зајакнеме одличните постигнувања во моментов и ќе внесеме иновации во областите со висок потенцијал за подобрување.
Во текот на следните пет години, имаме за цел да воведеме филозофија на модернизација и постојано подобрување. Ова ќе го искористиме за да се увериме дека ФФМ има управување од светска класа и дека може да се верува, но и да се почитува работата што ја вршиме во име на македонското фудбалско семејство. Овој пристап ќе стимулира и период на дигитална трансформација, правејќи нè поефективни и поефикасни. Досегашните податоци и увидот одиграа огромна улога во развојот на оваа стратегија, помагајќи ни да поставиме мерливи цели засновани на здрави расудувања.
Во текот на овој стратешки период, ваквите податоци и увиди ќе ги искористиме за да ги обликуваме нашите инвестиции и да останеме агилни во идниот пристап. Овој процес, исто така, ќе ни помогне јасно да го покажеме нашето социјално и економско влијание на годишно ниво. На почетокот на овој процес на стратешко планирање, ФФМ одлучи нејзиното планирање да биде транспарентно и инклузивно.
За да го постигнеме ова, во развојот на оваа возбудлива агенда вклучивме голем број засегнати страни и партнери. Имајќи го ова на ум, би сакале да им се заблагодариме на сите наши партнери за нивниот неверојатен придонес и клучните перспективи што ни ги дадоа. Без ваквиот придонес, нашата стратегија би била значително помалку влијателна. Со нетрпение очекуваме да го споделиме колективниот успех до кој очекуваме да нè одведе оваа стратегија. Оваа стратегија претставува возбудлив нов правец за фудбалот во нашата земја, и секако, имплементацијата нема да биде без предизвици. За да ги реализираме амбициите зацртани со оваа стратегија, одлучни сме да останеме посветени надвор од теренот како што нашите играчи се посветени на него“, објасни генералниот секретар Филип Поповски.
ЦЕЛАТА СТРАТЕГИЈА НА ФУДБАЛСКАТА ФЕДЕРАЦИЈА НА МАКЕДОНИЈА МОЖЕТЕ ДА ЈА ПРОЧИТАТЕ – ТУКА.