Ред Бул подготвува значајни промени за новата сезона во Формула 1, но главната цел сепак не се најдобрите перформанси.
По бурната година со „РБ20“, Кристијан Хорнер јасно нагласи дека е клучно да се прошири оперативниот прозорец на перформанси за РБ21 за да биде многу полесен за управување.
ТЈ како "Дедо Мраз": Кој сака да освои 50.000 € ↓↓↓
РБ20, иако неверојатно брз, беше исклучително напорен болид за возачите.
Иако Макс Ферстапен импресионираше, освојувајќи ја четвртата титула светски шампион, Серхио Перез се мачеше со болидот во текот на целата сезона.
Проблемот за резултатите на Перез, како што објасни Хорнер, започна со „надградба“ воведена на Големата награда за Шпанија во 2023 година. Таа надградба го насочи развојот на болидот во погрешна насока, правејќи го РБ20 многу непредвидлив.
Хорнер истакна дека инженерите се посветени на создавање поширок оперативен прозор на перформанси за РБ21, со што би станал болидот пофлексибилен за различни услови на патеката.
„Фокусот не е на додавање на крајни перформанси, туку на проширување на прозорецот за да можеме да одговориме на различни предизвици и да имаме многу поширок оперативен спектар,“ заврши Хорнер.
Со новиот пристап, Ред Бул цели на задржување на доминацијата, обезбедувајќи истовремено дека двата возачи се чувствуваат самоуверени во своите машини.