Фудбалскиот клуб Рома ја користи моќта на социјалните мрежи за да помогне во потрагата по дете во Италија и САД.
Првото такво видео стигна со официјалната објава на трансферот на Леонардо Спинацола од Јувентус.
Пред дербито, падна најважниот потпис во Манчестер Сити! ↓↓↓
Рома на официјалниот профил го следат 1,78 милиони луѓе, додека официјалниот англиски Твитер профил има околу 445.000 следбеници.
Рома одлучи да соработува со Националниот центар за исчезнати деца како во САД така и во Италија.
UFFICIALE: Leonardo Spinazzola è un calciatore della Roma
Questa estate l’#ASRoma utilizzerà i video sui social media dedicati ai nuovi acquisti per sensibilizzare l'opinione pubblica sul tema dei bambini scomparsi in tutto il mondo.@telefonoazzurro ❤️ @MissingKids pic.twitter.com/IIf6pShv5d
— AS Roma (@OfficialASRoma) June 30, 2019
„Сакаме да ги искористиме социјалните мрежи за да ја зголемиме свеста за исчезнатите деца. Веднаш добивме позитивни реакции, но и ни се зголеми бројот на следбеници на социјалните мрежи со што нашите апели ќе допрат до многу повеќе луѓе“, изјавија од клубот.
Овој хуман потег на „волчицата“ секако е за пофалба, а истото го направија и денес со објавувањето на трансферот на Дијавара.
UFFICIALE: Amadou Diawara è un calciatore della Roma
Questa estate l’#ASRoma sta utilizzando i video sui social media dedicati ai nuovi acquisti per sensibilizzare l'opinione pubblica sul tema dei bambini scomparsi in tutto il mondo.@telefonoazzurro ❤️ @MissingKids pic.twitter.com/SoQ6Q8GLD4
— AS Roma (@OfficialASRoma) July 1, 2019