Тимот на Осогово кој до минатата сезона играше во третата лига, а од оваа е второлигаш дефинитивно е клубот кој убедливо најдобро работи на социјалните мрежи од сите македонски клубови.
Луѓето кој се грижат за социјалните мрежи на овој клуб го направија Осогово да изгледа симпатично за секој фудбалски фан, а нивната работа и како има позитивен ефект.
Диск голф го освојува светот, а го нема во Македонија!? ↓↓↓
Осогово објави дека за една години имаат шест милиони посети, а она што е посебно интересно е што само 20% од посетеноста е од нашата држава, останатите 80% доаѓаат од странство. Ова секако е податок кој е за голем поздрав.
После вакви бројки што друго да се каже освен да се испрати порака до сите останатите македонски клубови – учете маркетинг од ФК Осогово!
Seems like admin must leave twitter and go back to work on ig and fbidolo things… ?
This is our social media reach records for 1 year!
Twitter analysis:
20% Macedonia
80% Rest of world#AvantiOsogovo ?? pic.twitter.com/NLLU9txNhP— GFK Osogovo (@gfkosogovo) August 12, 2019