Додека се соочува со проблеми поради финансиските малверзации, италијански Јувентус најави новина, но и еден вид револуција кога се спортските клубови во прашање.
Имено, Јувентус најави дека ќе започне да произведува сопствено пиво кое на комерацијалниот пазар би се појавило кон крајот на април. На пазарот италијанскиот гигант би требало да излезе заедно со компанијата „25H Holading“.
Дербија во Мадрид и Минхен: Последна шанса за Тен Хаг? ↓↓↓
Станува збор за компанија која ја раководи Мароканецот, Мулак Дрис Ел Фарија, роден во Италија. Овој човек стана посебно познат со лансирањето на пенливо вино во четири нијанси на флуросцентна боја. Таквиот потег за краток период му донесе вредност на неговата компанија од околу 10 милиони евра.
Навивачите веднаш почнаа и да се шегуваат на сметка на „старата дама“, велејќи дека Јувентус влегува во нов спор со УЕФА поради еден од главните спонзори на оваа организаицја. Имено, познато е дека „Хајнекен“ е еден од поддржувачите на УЕФА, па сега тие би можеле да добијат сериозна конкуренција.
GRANDE ANNUNCIO
— Moulay Driss El Faria (@drisselfaria) March 5, 2023
Nasce la Juventus Beer, uno dei primi casi di birra a marchio di una squadra di calcio. Prodotto e distribuito dalla mia società El Original Srl con licenza di Juventus Football Club
Disponibile da fine Aprile #juventus #juventusbeer pic.twitter.com/BHVDVFa3qk