
ФИФА се соочува со предизвици во продажбата на билети за отворањето на Светското клупско првенство. Во сабота, на првиот натпревар ќе се сретнат Интер Мајами и египетскиот Ал Ахли, но според најновите информации, не е продадена ни половината од капацитетот на стадионот “Хард Рок”, кој може да собере 65 илјади луѓе.
За да привлече повеќе публика, ФИФА воведе разновидни промотивни акции. Една од главните иницијативи е постигнување согласност со Универзитетот Мајами Даде, кој има над 100 илјади студенти. Ним им се нуди билет за 20 долари, со дополнителни четири бесплатни, што ја спушта просечната цена на билет на само четири долари, односно 3.5 евра. Оваа понуда е испратена преку е-пошта и можат да ја искористат само студенти кои можат да го потврдат својот студентски статус.
Сè што треба да знаете за НОВИОТ формат на Светското клупско првенство! ↓↓↓
Намалувањата на цените не се ограничени само на студентите. Официјалниот партнер за продажба на билети на ФИФА, Ticketmaster, ги намали цените на билетите од 230 на 55 долари, надевајќи се да привлече и поширока публика на натпреварот.