Интер откако доби кинески сопственици доби и финансиска стабилност, иако компанијата „Сунинг“ не вложува огромни суми за трансфери.
Планот на Сунинг е да го промовира Интер во Кина за маркетиншки продобивки кои ќе дадат поголеми приходи во буџетот.
Последно коло - кој шампион, кој во ЛШ, кој со награди на Fantasy!? ↓↓↓
Меѓутоа, промоцијата на Интер во Кина овој пат не помина баш најдобро, бидејќи беше направен голем гаф.
Имено, наместо химната од Интер, пуштија погрешна химна, и тоа не било која, туку таа на големиот градски ривал Милан.
Навивачите на Интер сигурно се срамат од ваквата грешка…
In Cina, nel frattempo, in uno stand dell’#Inter tutto procede secondo i piani. (attivate l’audio) #TottenhamInter #ucl pic.twitter.com/eHF0IXJy9A
— Damiano Giordano (@DamGiordano) November 28, 2018