Aнглискиот гигант Ливерпул пред почетокот на сезоната во Премиер лигата го промени и клупскиот грб.
Промената на грбот која клубот ја прави по цели 32 години доаѓа поради дигиталниот маркетинг и подобро брендирање на клубот.
Дејан Јакимовски: Ни ФИФА не веруваше дека ќе стигнеме на време со ВАР системот | Уште еден поткаст
Новиот грб на Ливерпул го содржи само основниот симбол од претходниот клупски грб.
„Повеќе од 86% од посетителите на официјалниот сајт и 98% од корисниците на клупските канали доаѓаат од мобилните уреди, па поради тоа потребно е и брендирањето на клубот да биде појасно и повидиливо на помалите екрани“, стои во соопштението.
Новиот грб ќе се користи за претставување на Ливерпул на сите клупски платформи и друштвени мрежи