
Групната фаза на Светското клупско првенство на ФИФА ја обележа малата посетеност на стадионите низ САД.
На некои натпревари, како оние во Орландо, присуствуваа само 3.412 и 6.730 гледачи, а сличен случај беше и со Синсинати (5.282 и 8.239 гледачи).
Не се плашам од немање пари – FitKit, Coach Foods и претприемачкиот пат на Јосиф Дамјанов ↓↓↓
Според податоците од ФИФА, вкупната посетеност била 1,67 милиони, од можни 2,95 милиони, што дава просек од 34.759 гледачи по натпревар.
Светското клупско првенство е критикувано од многумина, а еден од најголемите е тоа што малку луѓе го гледаат на стадионите поради превисоките цени на билетите и пладневната жештина на натпреварот.
Четиринаесет натпревари привлекоа повеќе од 50.000 гледачи, предводени од посетеност 80.619 на „Роуз боул“ во натпревар во кој ПСЖ го победи Атлетико Мадрид со 4:0. Реал Мадрид беше исто така фаворит на публиката, со три од петте најгледани натпревари во групната фаза.