Членовите на Управниот одбор на Барселона го изгласаа предлогот на раководството да бидат продадени дел од маркетинг правата и дел од ТВ правата.
Претседателот Лапорта преку нивна продажба во клубот ќе внесе помеѓу 500 и 700 милиони евра, а целта е со тоа да се стабилизира финансиската ситуација и клубот да има пари за летни трансфери.
Александар Вучковски - сомелиер: Како македонските вина го освојуваат светот? ↓↓↓
Каталонците донесоа одлука да ги стават на продажба 49,9% од акциите на фирмата „БЛМ“, тоа е дел од клубот што се занимава за брендирањето и маркетинг, како и 25% од телевизиските права во следните 25 години.
„Барселона е формула од Ф1 без гориво и мотор. Мораме да го направиме ова бидејќи генерираме загуби со години. Наследивме многу тешка ситуација“, изјави Лапорта.
📝 L'Assemblée donne son vote de confiance au Comité de Direction pour la cession d'une mineure partie des droits de Barça Licensing & Merchandising (BLM) et des droits télé (600 millions d'euros attendus). Plus d'infos 👉 https://t.co/0AyCEuNpjF pic.twitter.com/YHcuq2cacj
— FC Barcelona (@fcbarcelona_fra) June 16, 2022