
Реал Мадрид очекува да генерира приходи од над 400 милиони евра од својот стадион „Бернабеу“. Надминувањето на оваа граница е главната цел за тековната сезона, а сите индикации покажуваат дека клубот е на вистинскиот пат. Турите на стадионот, настаните, рестораните и претстојните концерти се клучни елементи кои го претвораат објектот во вистинска златна рудар и го гарантираат иднината на клубот. Стадионот во квартот „Чамартин“ веќе е многу повеќе од само фудбалски терен.
За тековната сезона клубот прогнозира вкупни приходи од 1,248 милијарди евра, што претставува пораст од 5% во споредба со претходната година (1,185 милијарди евра). Најголем дел од овие прогнози го сочинува маркетингот со очекувани 539,9 милиони евра, зајакнати со договори со гиганти како HP. Веднаш потоа следи експлоатацијата на „Бернабеу“, од која се очекуваат 402,5 милиони евра. Овие две ставки заедно сочинуваат над 75% од вкупните приходи на клубот.
До кога ќе дишеме отровен воздух!? | Уште еден поткаст
Ако погледнеме во детали приходите од стадионот, сликата е импресивна. Минатата сезона, без да се вклучуваат билетите за натпревари и ВИП зоните поврзани со нив, клубот заработил 79,1 милиони евра. Распределбата е следна: 52,6 милиони од тури на стадионот, 15,4 милиони од настани и концерти и 10,3 милиони од ресторантерство. Овие цифри се постигнати и покрај тоа што објектот уште не функционираше на полн капацитет.