
Светското првенство во фудбал 2026 година носи револуција не само на теренот, туку и надвор од него. Овој Мондијал ќе воведе серија на историски новини, кои првпат ќе се применат на Светско првенство.
Три земји домаќини – САД, Канада и Мексико – создаваат три обезбедени спонзорски зони, обезбедувајќи глобалните и локалните брендови уникатна можност да креираат специјализирани кампањи. Тоа значи дека брендовите ќе можат да ги прилагодат своите реклами посебно за секоја зона: што гледачите гледаат во САД, може да се разликува од она во Канада или Мексико. На овој начин, спонзорите имаат единствена шанса да се фокусираат на публика според пазарите, при тоа максимално искористувајќи го присуството на најголемиот фудбалски турнир.
Од лозје до чаша: Уметноста на виното со Теодор Бојаџиев | Уште еден поткаст
Фудбалскиот спектакл ќе добие и топки опремени со напредни сензори и телеметрија, кои ќе овозможат попрецизно следење на секој удар и интеграција со ВАР технологијата.
Првпат, стадионите ќе овозможат биометриска наплата, благодарение на партнерството со Visa, што ќе донесе комплетно безконтактно искуство за фановите.
Спонзори како Coca-Cola, Adidas, Hisense и Wanda првпат ќе можат да користат реклами кои се менуваат во реално време на сите ТВ емитувања, благодарение на технологии како Supponor AIR, Viz Arena и AI Digital Overlay. Што значи ова? LED дигитални рекламни панели се поставуваат крај теренот, најчесто околу фудбалските, кошаркарските и хокејските арени. Со напредните системи (Виртуелно рекламирање), меѓународните верзии на преносот можат да покажуваат различни реклами за различни земји, и покрај тоа што на стадионот физички се прикажува една. Ова значи дека еден рекламен простор може да се продаде повеќепати за време на натпреварот.
Светското првенство во 2026 ќе биде најголемиот турнир досега, со 48 репрезентации, 104 натпревари и рекорден број на ТВ термини, дигитални содржини и спонзорски активации, што го прави неверојатен спектакл што фудбалскиот свет досега не го видел.
Она што дополнително ги менува правилата на играта е новата категорија на дигитални партнери, вклучувајќи компании како Globant и Konami, кои ќе ги покриваат еспорт и дигиталните платформи за FIFAe турнирот. Ова е првпат еспорт и гејминг сегментот да добијат висока видливост за време на Мондијалот.
Сите овие иновации заедно го прават овој шампионат првиот Мондијал каде технологијата и спонзорите заедно создаваат сосема ново искуство за фановите, гледачите и брендовите.